web 2.0

Wednesday, February 9, 2011

Prosedur Rawatan HDA


Method Dan Prosedur Rawatan Dalam Suasana Yang Sangat Ilmiah

Aktiviti rawatan bio-quantum Hidroterapi Ais dijalankan selama 30 minit bagi setiap satu sesi terapi. Dapatkan Diagnosis MBS (Mind, Body, Spirit) daripada doktor profesional CVT untuk mendapatkan kaedah rawatan teraputik bio-quantum Hidroterapi Ais.

Ulangan
Rendaman
Pengkhususan Rawatan / Terapi
1x
Kesegaran, penjagaan kesihatan. Keseimbangan sistem imunisasi. Untuk peleraian stres,  pencemaran radiasi, kesukaran tidur dan rawatan akut.

3x
Rawatan bagi keseimbangan antibodi, pertahanan daripada serangan penyakit dan sebagainya. Masalah kesihatan yang ringan contohnya masalah gangguan emosi, ketakutan, mengantuk, keliru, keletihan, kepenatan, gastrik, migran, pening-pening, gementar dan gemuruh.

5x
Rawatan bagi keseimbangan hormon dan kesuburan (lelaki dan wanita), awet muda, seri wajah, peningkatan imej, keharmonian sistem tubuh dan komunikasi.

7x
Rawatan  masalah kesihatan fizikal seperti penyakit saraf, tulang, otot, kebas, kejang, lenguh dan sebagainya.

9x
Rawatan penyakit kronik seperti kegagalan buah pinggang, kencing manis, sakit jantung atau kelumpuhan termasuk masalah unsur tenaga asing halusinasi (paranormal).



Rawatan dan terapi ini memerlukan dianogsis MBS (Mind, Body, Spirit) terlebih dahulu untuk menemukan jawapan dalam berbagai persoalan tentang masalah penyakit yang sedang dihidapi dan puncanya akan dikenal pasti menurut prosedur yang ditetapkan. Melalui Dianogsis MBS akan terjawab serta-merta mengikut niat atau gema yang disesuaikan dengan arahan atau maksud. Dapatkan khidmat nasihat daripada Pengamal Profesional CVT.

“Perawatan kanser paling efektif”
Penyembuh Semula jadi Kembali Pada Alam